2013. április 18.

A főnök hobbija :)

Hát igen... Főnökünk, Pat hobbija, hogy verseny agarakat, greyhound-okat tart. Pestu feladata pedig minden más :) Etetés, tisztán tartás, sétáltatás. Az utóbbiba én is be szoktam segíteni, mert nagyon izgalmas velük sétálni. Bár én háromnál többet nem tudok vinni, mert ha meglátnak egy másik kutyát, akkor aztán kell az erő megtartani őket :) Pestu biztosan haragudni fog, de nem tagadhatom meg tőletek ezt a sztorit. A legutóbbi sétáltatásnál a kutyák figyelmét teljesen elterelte egy másik kutya, összevissza mentek, ugrándoztak. Pestu próbálta őket fegyelmezetten tartani, de a pórázok mentek jobbra-balra. A végén annyira jól összejátszottak a kis greyhoundok, hogy Pestut, mint egy múmiát körbetekerték. Én csak annyit láttam, hogy mint egy darab fa eldől. Próbáltam persze visszatartani a nevetésem, bírtam pár percig, míg megkérdeztem, hogy jól van e, de aztán kitört belőlem... Még most is nevetek, ahogy eszembe jut az a kép :D Bocsi édes, ha olvasod, remélem nem haragszol ezért!!!
Íme pár kép a kis bajkeverőkről:


Ahogy a képeken is látszik, az arany színű a kis kedvencem. Van még egy szerelmem, de ő róla majd később, amikor csinálok pár fotót.


Sajnos ez nem egy hajlakk reklám, szóval a szél az én hajamat tényleg ide-oda fújja :)

Csináltam még egy szuper képet, ahogy futnak :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése