2013. április 18.

A pub

Jó kislány módjára folytatom tovább írországi kalandunk meséjét. A szél még mindig nem akar nyugodni, viszont a napocska próbálkozik kilesni a felhők mögül, hogy mi a helyzet itt lent.
Folytatva a történetet... miért is vagyunk itt? Először is világot látunk, tanulgatjuk a nyelvet. Én speciál szeretném azt is, hogy az ír akcentus kicsit rám ragadjon. De szerintem egyre jobban megy, mivel múltkor voltak turisták, akik nem értették, hogy mit kérdezek :) Máig nem tudom, hogy valóban csodálatosan gyakorlom már a "meg nem érthető ír akcentus"-t, vagy csupán az angolom még mindig nem az igazi :) A lényeg, hogy egy világ végi kis faluban vagyunk, ahol már több, mint 100 éve áll egy pub-étterem.


Kukkantsunk egy kicsit beljebb...


Amint látszik, van egy pár féle whiskey. A legdrágább feles ( 35ml) majdnem 20 euroba kerül. A pub-ban van egy nagyon helyes kis kandalló, amit mi gondosan táplálunk minden este. Nagyon hangulatos. Bár néha köpköd pár szikrát, de elvileg, ha jól értettem, szerencsét hoz, ha vkit eltalál :) Ivan-t, egyik leghűségesebb helyi farmert egyszer célba vette a parázs, és másnap megnyerte a lottót, ami csöpp 5ezer euró volt. Azóta is ott állok minden este a tűz közelébe, hátha engem is utolér a szerencse :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos a pub, remélem egyszer lesz szerencsém legurítani ott egy guinness-t ;) Aztán a tűzzel meg óvatosan, nehogy akkora szerencséd legyen, hogy lángba borulsz...:D Képeket méééééég (mindenről)!!!

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem, töltögetem és válogatom őket ezerrel :)

    VálaszTörlés