2013. május 24.

A környék

Amikor van egy kis időm, vagy épp szabadnapomon jó az idő, akkor biciklizem kicsit, vagy megyek futni. Sajnos a reggeli futások alkalmával általában ugyanazt az utat járom minden nap, de még így is van, amikor elő kell vennem a telefonom, hogy valami lefotózzak :)



Hát nem édik a kis pónik? :) És igen, ez egy ház kertjében van! Jó kis háziállat, nem? A legutóbbi szabadnapomon nagyon szép idő volt, szóval lementem a strandra napozni. Tudom, hogy sok kép van már a beach-ről, de nekem sose elég :)



A szörf szezon is beindult már, de sajnos még én egy embert se láttam szörfözni :) Viszont a gyerekek sárkányt eregettek. Írország tökéletes hely hozzá, mert mindig fúj a szél! :) 
És amiből még sosem elég, naplemente!!!! 



A mai szabadnapomon is hála az égnek csodálatos idő volt. Patsy, egy ír bácsi fűszernövényeket termeszt, szóval megbeszéltem vele, hogy elmegyek hozzá, mert szeretnék pár növényt termeszteni, meg hát a kis otthonunk is szebb, ha van benne valami zöld. Szóval elbringáztam hozzá, háromszor, mert az első két alkalommal nem volt otthon :) Patsy egy igazi túlélő, szegény ember túlélt egy szívrohamot és egy stroke-ot is, és most az egyik oldalát nem tudja használni, de kertészkedik, mint hobbi, szerintem ez nagyon aranyos. Kaptam tőle petrezselymet, mentát és bazsalikomot. Ráadásként pedig 3 szép retket a vacsorámhoz. Nem engedte, hogy kifizessem, nagyon rendes volt :) Út közben pedig csináltam pár képet. 






 És ami nem hiányozhat az ír képek közül, az a jó öreg járgány, ami minden második embernek van. Traktor!!!! :)

Íme pedig Fanore temploma. A pap elég jó fej. Szokott jönni a pub-ba is. A hétvégén is iszogatott a helyiekkel. :)






És, hogy nehogy azt higgyétek, hogy itt nincs élet, íme a kép a közelgő zenei fesztiválról. Június 2.-án nálunk is lesz zene, meg tánc. Biztos sokan lesznek, de ha tudok, csinálok pár képet.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése