2013. április 24.

Lakhelyünk :)

Mamikám már nagyon aggódik, hogy vajon, milyen házban lakunk... Anyu is egyik levelében megkérdezte, hogy nagyon ratyi?! :) Szóval, most már ideje volt ennek a bejegyzésnek, hogy mindenki el döntse ratyi-e, vagy sem :) Én mindenesetre próbálom egyre otthonosabbá tenni. Szóval én nem panaszkodom. A fülbevalóimnak is csináltam helyet, ahogy azt a képen látni fogjátok, szóval a legfontosabb dolog megvan :D A képeken szerepel a nappali, egyik fürdő, az ebédlő, amit nem igen használunk csak tárolás céljából (pl. hintaló :D ), a konyha és a hálószoba. Ezenkívül a kis "cottage"-unk büszkélkedik még egy wc-vel az emeleten és még 2 szobával. De nem éreztem szükségét, hogy ezeket lefotózzam.



Külsőleg nem egy nagy szám, pedig az ír házak nekem nagyon tetszenek. Főleg azok amelyikeknek vannak kőberakások is. Máris mutatom a példát, Pat szülei házát. Ők pont mögöttünk laknak. Szerintem jól néz ki nagyon :


Nah és, hogy ne húzzam az időt, íme a kis lakunk:




1 megjegyzés: