2013. május 24.

Kirándulások :)

Nem tudom, hogy fogom magam behozni, de azért megpróbálom. Azért is nem írtam eddig, mert túlságosan le vagyok maradva, és így nehezebben kezd neki az ember. Nah, de mindegy, most megpróbálom. Szóval mielőtt beköszöntött volna a szezon, voltam egy-két helyen, arról írom most ezt a bejegyzést :)

Egyik nap felpattantam a bringára és gondoltam, hogy akkor most elmegyek a legközelebbi kis városig, ami 15 km-re van.


Amin láthatjátok sikerült is a túra :) És íme a csodálatos biciklim, ami amúgy Patricia-é (A főnök felesége), de ő nem használja, így a padláson találtam rá szegény kis párára. 


 



 Odafelé az út nem volt rossz, de visszafelé a szél szembe fújt, és nagyon sokszor kellett felfelé hajtanom. Kétszer le is kellett szállnom a bringáról, olyan nehéz volt. Egyik alkalommal el is hajtott mellettem egy másik biciklis. Kissé ciki volt :D De hát ez van...


Aztán volt egy nap, mikor beültem Pj mellé a kocsiba, hogy világot lássak :D Épp az utánfutójáért ment, aztán gondoltam elmegyek vele. Megérte, mert szép volt nagyon. Megálltunk egy temetőnél, ahova mindig bemegy PJ, ha arra jár.

     

 Visszafelé pedig átmentünk Lahinche nevezetű kis városkán. Nagyon szép, és hatalmas homokos tengerpartja van.


Ez pedig egy kép egy szokásos ír kis városról. Kb. mindegyik így néz ki. De sztem nagyon aranyosak. 







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése